Ładowanie Wydarzenia

Relacja z wycieczki integracyjnej na Leskowiec KT Kulejące Anioły 10.05.2017

10 maja 2017

Integracyjna wycieczka na Leskowiec i Groń Jana Pawła II

Dnia 10.05.2017r., odbyła się wycieczka górska zorganizowana przez Koło PTTK Kulejące Anioły, w której brali udział uczestnicy Warsztatów Terapii Zajęciowej i Świetlicy Terapeutycznej. Grupa, którą wybraliśmy się w góry liczyła 28 osób.

Wycieczka rozpoczęła się w miejscowości Krzeszów. Stamtąd szlakiem czerwonym wędrowaliśmy w stronę Gronia Jana Pawła II i schroniska PTTK. Wędrówka mijała nam na wesołych rozmowach oraz podziwianiu pięknych widoków. Uczestnicy wspierali się i pomagali sobie nawzajem w trudniejszych miejscach na trasie. Po męczącym spacerze dotarliśmy do schroniska, gdzie czekał już na nas smaczny posiłek. Zajadaliśmy się z apetytem przy rozmowach i wesołych śpiewach. Po odpoczynku ruszyliśmy w dalszą drogę, najpierw na Groń Jana Pawła II, przy którym pomodliliśmy się i zrobiliśmy grupowe zdjęcie, a następnie na szczyt Leskowca z którego roztacza się piękny widok na Beskid Makowski i Beskid Żywiecki. W całej okazałości ukazała się nam Babia Góra z Małą Babią oraz Przełęcz Krowiarki, a za nimi dostrzec można Tatry, ładnie widać również Pilsko po prawej stronie Babiej. Ze szczytu Leskowca zeszliśmy szlakiem żółtym. Niespodzianką na szlaku był strumyk, który trzeba było przebyć. W tym celu z kamieni i konarów drzew wykonaliśmy przejście, a następnie przeszliśmy na drugą stroną. Przez całą drogę mijaliśmy piękne, urokliwe kapliczki, przy niektórych się zatrzymywaliśmy, aby poświęcić trochę czasu Panu Bogu. Mimo trudnej i wymagającej trasy wszyscy poradzili sobie znakomicie i z uśmiechem wracaliśmy do domu.
Dzień minął wspaniale, pogoda na wędrówkę dopisała, a co najważniejsze był to czas spędzony z naszymi przyjaciółmi z Warsztatów Terapii Zajęciowej!

Dziękujemy wszystkim za milą atmosferę i cudowna wycieczkę! W szczególności bardzo życzliwemu Panu Kierowcy, który zapewnił bezpieczny transport oraz miłe rozmowy.

Autor tekstu: podopieczny Świetlicy Jarosław Wrześniewski z pomocą Terapeuty Wojciecha Miczka

Zapraszamy do obejrzenia zdjęć z wycieczki: