Ładowanie Wydarzenia

« Wszystkie Wydarzenia

• To wydarzenie minęło.

WYCIECZKA GÓRSKA KULEJĄCYCH ANIOŁÓW NA KLIMCZOK.

16 października 2019

W dniu 16.10.2019r. podopieczni Świetlicy Terapeutycznej wspólnie z opiekunami oraz rodzicami wybrali się do miejscowości Bielsko – Biała. Podczas podróży mogliśmy podziwiać wyjątkowe piękno naszych gór, które zwłaszcza o tej porze roku są wyjątkowo urokliwe i cieszą oko tysiącami kolorów. Po godzinie jazdy pociągiem dotarliśmy na dworzec Główny w Bielsku, skąd udaliśmy się na dworzec PKS- u, z tamtą wyruszyliśmy autobusem miejskim na znaną w całym Beskidzie Śląskim stacje kolei linowej na Szyndzielnie. Po dotarciu do schroniska, które mieści się na szczycie udaliśmy się na krótki odpoczynek, podczas którego mogliśmy napić się gorącej kawy, herbaty oraz zjeść smaczny pyszny posiłek i nabrać sił do dalszej drogi.

Po odpoczynku nasza wycieczka udała się pieszo na szczyt Klimczoka, który znajduje się na wysokości 1117m.n.p.m. Po dotarciu na szczyt podziwialiśmy wspaniałą panoramę Beskidu Śląskiego. Widoki ze szczytu są naprawdę zapierające dech w piersiach. Na szczycie spędziliśmy miłe i niezapomniane chwile. Przed powrotem do naszego domu zjedliśmy pyszny obiad w schronisku, rozmawiając o wrażeniach jakie przyniosła nam nasza górska wyprawa i ciesząc się, że mieszkamy tak blisko wyjątkowo pięknych gór, które oferują szereg atrakcji turystycznych. Dzięki pięknej pogodzie i cudownej jesiennej aurze mogliśmy zobaczyć nasze góry w przepięknej jesiennej odsłonie.